
Studuje třetím rokem obor grafický design na brněnské
„Šuřce“ (Střední škola umění a designu a vyšší odborná
škola Brno). Ráda pracuje s vektorovou grafikou a různě
experimentuje v programech Adobe Photoshop a Illustrator.
Baví ji tvorba autorských knížek s ruční vazbou a práce
v oblíbených grafických programech, ve kterých vytváří
vzory pro své projekty.
Výroba hry KULIRINT pro ni představovala zcela novou
zkušenost v oblasti produktového designu. Prototyp hry
je jednoduchý, ale výrazný díky autorským vektorovým
vzorům, které tvoří jeho ústřední prvek.
Ráda vytváří také piktogramy – například pro svou mini
autorskou knížku POHÁDKA X REALITA, kterou kompletně
ilustrovala právě pomocí piktogramů. V knize se prolíná
nespisovná řeč a slang generace Z s pohádkově laděnými
texty, což vytváří originální a kontrastní celek.
